Dagen!!

Hejsan alla sötisat!!

jaha, idag har jag inte gjort så mykt jag har arit i skolan som alla andra friska och krya barna har varit...
och när jag kom hem så fixade jag lite med mitt rum, det var inte så värst kul menmen sånt är livet :)
hah, nu sitter jag här och kollar på disneychannel borig menmen jag ska snart sova
men jag var på skol bio idag och det var jätte kul,
filmen hette Zozo den var lite rolig ste men mest sorlig och det var hämskt för det var krig i hans hemland och då skulle dom resa till svrige så att dom skulle kunna leva lykliga men sen när dom ska åka så ber hans pappa honom att gå och köpa vatten och när han har kommit ut och gått några meter bort från huset där dom bor så kommer en bomb och sprnger deras vardagsrum där hans mamma, pappa och syster var, men hanns storebror hade varit på ett annat ställe. Zozo springer hem och in i sitt hus och ser sin famlig ligga där i olika delar och var aldels blodiga då kommer hans bror och han tar deras pass och bilgeter och säjar att dom ska gå och inte stanna kvar där men när dom kommer halvägs så komer det soldater och jagar dom och han tvingar zozo att hoppa ner i en kontainer och så springer han vidare och säjer att han ska komma tillbaka, men när dom filmar på zozo i kontainern så hör man massa skott
aja, nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag rita sen så ska jag ta lite kort sen ska jag väl sova tror jag ;P
sen blir det tyst och sen kommer inte hans bror tillbaka men han väntar på honom men sen kommer han till sverige och allt blir bra och slutear lykligt :)

men nu måste jag kila, men sen ska jag nog rita sen ska jag ta lite kort men sen ska jag nog sova :)
pusspuss


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0