dataförbudet har uppehört!!

Hejsan!!

jaha, nu har jag inte skrivit på länge.. för  jag har haft data förbud menmen nu är det jobbiga över..
men det kommer inte att komma någon dagens outfit för jag kan inte lägga in bilder på min dator för minet är fult..
och den andra datorn har virus menmen, nu ska jag måste jag bara säja att jag ha flyttat in i mitt nya rum men det är inte riktigt klatrt en men jag sover som en lite prinsessa i min säng menmen nu måste jag fortsätte med att fixa rummet men det kommer ett längra inlägg iikväll tror jag om jag årkar men nu ska jag kila

pusspuss

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Sv: Ja, jag är hos mamma nu men kmr upp på söndag.

jag vill gärna se ditt nya rum! jaha, okej det var därför.



vad bra att dataförbudet har upphört då:)

2009-02-09 @ 20:33:12
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0