Fettisdagen!!

Hejsan all sötisar!!

Idag har jag varit hemma jag sov till klockan 10 det var jätte skönt men jag hann inte med så mycket på den dagen..
jag åt ingen frulle.. så jag gjorde pannkakor till fruluch haha, det kom jag på nyss menmen jag sparade några pannkakor till lille syrran :P
jaha, sen åt jag lite mosaka innan jag och systarna gick ner till mammas jobb där vi skulle möta mamma sen skulle vi åka till ikea..
det trode jag skulle bli så kul :P jejjes kompis jossan var me också hon är jätte snäll.
men jag hittde allt jag skulle ha, men vfi köpte inte allt för.. ja vet inte men det gjorde vi inte men vi ska tillbaka för jag hatar ikea nu..
elr hatar och hatar jag gillar ikea dom har jätte bra och billiga saker menmen, man kan säja att jag inte hade nån tur idag :(
när jag skulle sätta in mina hyllor i mitt rum så var det fel på den ena så dom kunde jag inte sätta upp..
sen hade mamma dom hyllorna jag skulle ha i mitt andra skop i källaren så hon hämtade dom och när jag skulle sätta upp dom så var det fel hyllor... "suck"
sen skulle jag vara med Marilda men när hon var klar då skulle jag äta semla och när jag hade ätit mi semla då kunde inte hon längre så ja.. inte min lycko dag :(
menemn nu ska jag sova kjag skrivarmer imorgon

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0