Film..!!

God natt alla söta läsare!!

hah, idag har jag bara varit hemma för jag har varit sjuk och det bli nog samma sak imorgon..
men vet ni att min kusse kom inte och hon sa att han skulle ringa elr smsa men det gjorde hon inte heller så.. jag kände mej lite nere menmen nu pallar jag inte prata mer om det tråkiga men det finns inget kul att prata om mer en att jag försökte att göra ett alla hjärtans dag kort till min kussin i efter skot, men då var det tur att allt gick fel efter som hon inte kom..
men nu kollar jag på en film med mamma och pappa den är lite grotesk men spännade så jag ska gå och kolla på den snart :) menmen nu ska jag det så..

pusspuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0