God kväll allihopa!!

Hrjsan alla sötisar!!

menmen idag så har jag varit i skolan :)
det var kul.. det kom en ny tjej till klassen han var jätte snäll..
menmen jag glömde min kamera hemma så det blev inge bilder idag.. men sånt är livet..
jaha, det hände inget särskilt i skolan idag.. så vad mer ska jag säja..
jag vet en sak:
VI HAR SO PROV IMORGON!! jag kan typ allt menjag vet hur min so lärare kan vara så man  vet juh inte hur provet ser ut...
menmen när jag kom hem så tog jag lite kräm och mjölk.. "mums" :P
 sen så pluggade jag lite so sen så kollade jag på när mamma och pappa fixade lite med rumen :) dom är snart klara
JIPPI!! jag längtar.. menmen sen så ska dom börja att måla min fondvägg.. hah, idag åt jag mackaroner med köttfärssås, mums det är faktiskt gott...
menmen nu sitter jag här vid datan och kollar på american funnies home video det är jätte kul!!  haha nu är det en anka som äter.. men vad är det som är så kul med det?? oj nu ramlade han i vattnet :P haha det var lute kul iallafall menmen nu ska min syrra få sitta här..
om ni har tid och lust kan ni väl kola in hennes blogg
www.honney.blogg.se
ne nu ska jag kila..

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0