Goder morgon alla sötisar!!

Hejsan alla sötisar!!

igår bestämdes det juh att jag skulle sova över  hos Matilda men det blev inte av jag ska  iväg  idag  och handla grejer till mitt nya rum jippi menmen nu ska ni få hör jag fick vara kavar hos Matilda längre!! så vi tog massa bilder :P
men ett tag var vi härnere hos mej och då spelade vi melodifestivaken och det är ett jätte kul spel :) menmen sen hade Matilda gjort ett eget spel som vi n  spelade afrodites tempel tror jag att den hette set var jätte kul :) och roligt ;D menmen jag  ska också göra ett eget spel och jag  ska börja nu ;)

PussPuss


Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Haha, vad kul att du börjar redan nu:D

2009-02-01 @ 11:10:17
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0