Halsflus...!!

Hejsan alla glada människor!

idag har jag inte gjort så mycket mer en att jag har varit hemma hela dagen omen sen på..
senare eftermiddagen så åkte jag till doktorn och jag har halsflus.. :'(            (NEEEJ!!)
och jag kommer att så äta penselin i 10 dager 3 tabletter om dagen..


Jag är jätte ledsen men det blir inga natti natti bilder idag jag årkar inte..
men nu  har det typ gott en timme sen jag tog mitt penselin så.. nu snart blir det lit glass..
sen bli der väl sängen så..

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Åh, nej! Stackars dig. Krya på dig<3<3

2009-02-19 @ 07:12:38
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0