Hemma igen :D

Hejsan bloggen!!

nu sitter jag här och mår 100% bra men det är säkert smitt rinsk fortfarande efter som jag inte har ätit penselin så länge men men jag har mycket att göra idag..
-bädda sängen
-packa
-ta pencelin
-duscha
okej kanske inte så mycket men j juste jag ska städa rumme´t ochså och jag ska till stugan idag det var  jätte länge sen dat ska bli jätta skönt att komma upp nu och det är typ 4 dm snö å det blir lite skidor tror jag om snös äe kvar men nu ska ni få  en bild sen ska jag dra ..
Sköna vinterland... jag har tagit bilden ;P men jag vill ha sommar :P
jag ska ta min data med mej till stugan så jag kommer nog att skriva lite i helgen ;P

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0