INGEN SKOLA DENNA VECKA!! :'( (troligen)

Hejsan!!

idag har jag varit hemma hela dagen och jag läste nicos blogg och dom skulle bada idag :(    
NEEEJ! jag som hade längtat så... menmen sånt är livet men först Linn och nu bada guud jag hatar det här :'(
menmen det är skönt att vila ut sej då är man pigg på sport låvet :) menmen nu ska ni få höra..
JAG SKA TILL MITT SOMMAR STÄLLE PÅ FREDAG!! (året runt ställe kan man säja. om jag årkar också för den delen det är en ganaska lång biltur)
menmen jaha.. jag kommer inte på nåt att göra så jag ska skriva lite på min bok som heter dröm kryssningen den handlar om mej, min syrra och Linn min kusin!
menmen jag har kommit ganska lngt typ 12 sidor elr nåt det är bara 5 kapilell men dom är långa :P
men nu ska jag skriva lite bok så...

Hah.. ville bara att det skulle vara lite roligare att läsa detta så det fick bli en bild till också ( googlade fram bilden )

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Josiis

vaffö inte skriva på vår bok???

2009-02-18 @ 15:49:16
URL: http://dropsoftheocean.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0