Lite bilder från: helgen, igår och idag x´D

Hejsan alla sötisar!!
( ni kan trycka på alla bilder där becca är med så kommer ni till hennes blogg)
Här kommer lite bilder från helgen i stugan... :P
hah, jag åkte skidor :PMer skidor, hah... visst är jag snygg :P
Hah, jejje tog kort på mej när jag kom närmare jag var inte berädd :P
Mer en 1halv meter snö :P
lite bilder från igår...
Jag på väg hem från Becca =D det snöar :P
På väg hem från Becca :)
Jag hos becca och igår :P ( jag har handen på låret) :)
Becca leker med en plast bit hon har hålit ovanför ett ljus och sen böjt åtalla håll x´D
Lite bilder från idag x´D.. mina favoriter :p
Hah, snygging elr vad? x´D
Hah, jag har antenner :P
Becca och jag.. visst är vi snygga :P
Hah, man kan tro att vi har ätit en citron men det ar vi inte :P
Är vi ine söööta?? xD det tycker jag :P
hah, nu kommer  jag inte på nåt mer kul att skriva x´D
hah, vi visar tänderna det är en förvarnig dags att backa :P
Snyggingen Becca :P
hah, typ bara jag :P men lite av becca så det räknas som att becca är med på den här bilden :P
Becca min lilla gumma :P
AAAAA! Becca bet av huvet på en nalle x´D men hon är söööt :P
Där har ni alla maskotar och hon markerar sitt revir :P

så det var alla bilder.. men det kanske kommer mer senare
men nu ska jag kila..

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: jejje

den fjärde bilden uppefrån är tagen av mej !



http://honney.blogg.se

2009-02-24 @ 12:13:36
URL: http://honney.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0