Matilda!

Hejsan alla sötisar!

ledsen att jag inte har skrivit mycket på sistone :( men jag har inte orkat jag har varit helt slut, menmen nu skriver jag så.. aa, idag har jag varit med metilda vi hade jätte kul, men jag glömde min kamera hos myna kusiner så jag har inga biler att lägga in men om ni besöker www.llindblads.blogg.se så kan ni säkert kolla på några av dom :P men när jag har min kamera så ska jag lägga in lite bilder från olika saker menemn nu sitter jag här vid datan :)
men nu ska ni få veta e sak jag är med i ett band :P med min kopis och en av hennes kopisar :P jag ska typ spela bas elr trummor och jag vill nog spela oloka ibland bas och ibland trummor om det går men vi får se.. menmen alla ska typ sjunga så det kommer att bli toppen kul, en nu ska jag säja er tt jag har 1 skydsängel och matilda har 3 vi gjorde  en grej och jag kommer att få se henne nångång snart, jag har pratat med henne utan att höra hennes röst hon har visat svaren :P det är jäte coolt, men sen har Matilda gjort en kort reki på mej det var jätte skönt och fatiskt jag har slutat att tänka på lite saker eller så har jag bara fullt upp med att skriva på datan hahahahaha, menmen jag är ensam hemma för resten av familjen är på ikea men jag ville vara hemma och vara med matilda och det gjorde jag rätt i hahaha, menmen nu kollar ag poå monsters ink på tv hah, den är lite rolig men i alla fall så ska jag vara med matilda när hon har ätit och då tror jag att hon kommer ner och då kan vi sjunga sing star det är jätte kul menmen nu ska ni få hära lite om igår...

igår..
igår var jag hemma hela dagen tills jag ´skulle till 5-kampen nej föresten det var jag inta jag gick med lollo, elin och linnea till ekvallen och åkte skridskor det var jätte kul tycker jag men jag vet inte avd dom tycker men jag tror att jag har bilder ska kolla...
jaa jag hade de3t poå min mobil min nya :P så i slutet av detta inöäg blir det lite bilder haha, menmen sen när vi hade åkt ett tag så skulle jag och lollo gå upp till ettan och kolla om det kostade nåt att gå på 5-kampen men det skulle inte öppna förns 17:00 men det var en kille där som öppnade och som sa att det var gratis och att det började kl 18:00, sen gick jag ocj lollo till centrum och vi båda var jätte hungriga så vi gick till bulltanten och köpte en varsin vanilj munk mums haha, menmen sen tog vi bssen hem, när jag kom hem tog jag lite flingor och mjölk sen så kom mamma och dom hem och då var det bara eb halv timme kvar tills vi skulle vara där era och lollo hade inte ätit når så hon fick jätte brott för hon s´ringde mej och sa att han skulle äta när hon kom hem och det slutade typ kl hal 10 så han var tvugen att lägga på och gå och äta menmen, jag åt lite rester mosaka det var gött men sen fick jag jätte brottom, så jag sprang till bussen och jag kom med men när den var vid lollos busshålls plats så hade hon ringt och sagt att hennes mamma skulle skutsa henne så ja jag gick av där och så fick jag också skuts men lollo åt fortfarande så vi kom lite försent och matilda std och änta på oss men när vi satt i bilden så startade den inte så klart elr hur, men efer ett tadg så gick det och när vi kom dit så hade vi inget speciellt att göra så bara gick runt litte men fem kampen började aldrig så vi spelade lite buzz sen så gick vi in och spelade gutar hero men när vi hade spelat lite så kom en av dom som skulle anordnat  fem kampen in os´ch frågade om vi ville vara med på gutarhero tävling matilda senvägrade men lollo coh jag var med och vi fick  möta varan oc jag varnn så jag kom tioll final men sen så han jag spelade mot körde typ igenterligen på her elr expert sånjag förlorade menmen, jagfick ett tröst pris en påse med cips mi favo sour cream and onion (stavning??) menmen sen så okollade vi på en film, sen kom amma och hämtade oss, det varjäötte kul i alla fall men nu ska jag ringa till min kopis med bandet och kolla lite med henne medans jag väntar på matilda.. men här kommer lite bilder :P
 jag snyggingen, elr inte XD
min snyggingar, :)
Lollis :D
 Mer lollis :)
Jag och lollis :D
Mina skidskor längs ner på bilden lollos vänster om mina sen linneas mittemot och elinn högst upp :p
men det var allt från ifag

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0