Med Becca!!

Hejsan alla sötisar!!

nu sitter jag här med becca och hon fixar utseendet medans jag sitter här och skriver på bloggen :P
hah, idag hade jag inget bestämt men så ringde Becca och då satt jag och gjorde läxor som jag måste göra en timma om dagen eftersom jag
var sjuk hela förra veckan :P men  i alla fall.. nu typ dampade beccas data så hele mitt inlägg jag hade skrivit försvann :( menmen sånt är livet :/ menmen nu sitter  becca har jätte sköna tagenter på hennes data så det är jätte kul att skriva på hennes data :P menmen nnu satte han på musik..
men nu snackar hon med mej så om det är några stavfel så vet ni varför :P menmen sånt är livet :P
menmen det har hänt en sak med en av mina kopisar men det är inte becca men jagtycker så synd om henne så jag ringde henne i morse och frågade hur det var med henne och det var bra förutom att hon hade maginfluensan :(
menmen, haha.. becca är klar med att fixa utseendet så hon håller på mad massa andra saker men aja..
nu står hon bakom mej  och säjar böööööööööööööööööööööö... x´D
hah, den där gubben var hennes ide..
kolla gärna in hennes blogg på www.pojson.blogg.se haha..
hon gav mej en påse med massa små maskotar nu :P gele björnar dom maskotarna gillar jag x´D
menmen hon gick och skulle äta så ja.. don är väldigt sälskapilga don bjuder licksom på sej själva :P
haha, jag har ganska konstig humor.. menmen hon ska iväg vid två och då ska jag hem och kolla lite på olika bloggar och så :P
och då kommer alla bilderna från helgen och igår och kanske idag om jag lyckas få bild på henne :P
menemn det här blev et lång inlägg..
haha... det är väl föratt jag är lite flummig :P
vetni att igår kollade
jag och becca på en film som heter  My Boss´$ Daughter den var jätte rolig :P
det ver en gång så klätrade bossen i ett träd föratt fånga hans uggla som hade rymt när en gren går av och han hänger i en stupränna och då så går den sönder och han lanad på en gren och får den mellan benen sen så kommer det värsta gytjan ur rennan rakt i hans ansikte när han skriker sen fåg han massa ölflaskor i huver sen kommer det en råtta som hamnar i hans mun sen kommer det en vin flaska som gör satt han ramlar ner bland alla sopor :P HAHAHAHA!!
det är roligare när man ser den :P menmen jag ska vara klar näe becca kommer med jag vill bara säja att der är mer en en 1meter snö vid stugan så det vart bara att åka skidor och lite snöbollskirig där..
juste kollade ni på molidi fesivalen det gjorde jag.. jag tyckte att E.M.D var bäste sen kommer rigo.. ved dom nu hette :P
menmen E.M.D var bäst i alla fall :P
menemn becca kommer nog att komma när som helst nu :P så jag kommar att avsluta detta inlägg nu och så kommer en liten flummig sak nu efter :P

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0