Melodifestivalen....

Hejsan alla sötisar!!

inatt sovjag hos Matilda som ni redan vet, menmen sen när jag kom hem så fixade jag med mitt rum...
det var inte lika kul, men sånt måste man göra sen imorgon så ska jag fixa med mitt skrivbord och så..
men jag hare ringt Matilda men vi kunde nog inte göra nåt idag för hon skulle ringa men det har hon inte gjort så.. aaa..
menmen, sen när jag typ nästan var klar så ringde men kopis som jag är med i ett band med och sa att idag var alla lediga och undrade om jag ville komma och repa lite, och det fick jag för mamma så idag har jag repat men mina band kopisar vi är fyra tjejer och vi heter The S&S (utalas bara ssvi tyckte att det där såg snygare ut att skriva) jaha, vi splade och sjöng till halleluja det var jäte kul och trevligt men sen så var jag tvungen att gå hem och äta mat sen så skulle jag hjälpa till lite mer..
menmen sen så kollad jag på melodifestivalen och svrge har blivit knäppa... bokstavligen,
dem skickade vidare en opera sångare istället för sarah
asso sen var det en annan låt jag gillade som inte gick vidare menmen sånt är livet, men nu ska jag duscha, det kanske kommer ett inlägg lite senare sen..

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0