Över natting med Matilda!!

Goder morgon!!

hah, nu har jag över nattat hos Matilda trvligt trevligt..
igår kväll efter att vi
hade skrivit blogg inläggen gick vi ut och tänkte spla fame gama och vi började men sen pallade vi inte mer, sen åt vi frukt sallad inget jag brukar äta men det var gott men jag åt bara mango och päronen inte körsbären elr vindruvorna, haha...
menmen sen satte
vi oss  i soffan med våra täcken och pratade  lite det var mysig, men sen så spelade vi  två omgångar mario rece ty, haha, jag losa båda gångerna  :P
menmen sen så gick
vi in till rummen och gick upp i sängarna.. sen kollade vi lite på en film super zebran,
sen så pratde vi lite sen så somnade vi haha,

men nu ska jag ner octa mitt penselin så..

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0