Sjuk + ont i halsen + feber = SÄMST!!

Hejsan alla lyllo ostar!

idag har jag inte gjort så mycket mer en att jag vaknade 4 i natt och hade svin ont i halsen sen så hade jag 38,3 i morgontemp och det sög och sen när jag inte kunde somna så kollade jag lite på tv men när jag tända min lilla lampa så gick proppen så tv:n och lampan slockande och jag satt där i mörkret och inte kunde sova..
menmen sen så när jag vaknade så var tv:n och lampan på för mamma hade bytt proppen sen kom mamma in och skulle väcka mej man jag var redan vacken och sa att jag hade feber och jätte ont i halsen så jag fick vara hemma idag, menmen egenterligen så skulle min kusse Linn komit till min skolan idag och hälsa på men.. ja  jag blev sjuk så hon och hennes kompis kommer troligen hit istället och hälsar på... det ska bli trevligt :) saknar henne som f*n men hon bor en bit härifrån så..
aja, jag måste
träffapri grannen snart för jag har gjort en sak till henne men det är bara ett jätte änkel sak som är i prinsip ett vikt papper med lite detaljer som hon skulle fått på alla hjärtans dag men han var hos sin mamma så jag kunde inte ge henne det :)
menmen jag tror att han är hos sin pappa den här veckan så då kan jag ge det  till henne då..
men nu ska jag vila lite
.. men jag kommer att skriva mer idag så..

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0