Sorry för dålig uppdatering...!!

Hejsan alla glada människor!!

nu sitter jag här med nico och lippa och lippa har nyss skrivit ett roligt inlägg haha kolla in hennes blogg på www.j
agalskarhastar.blogg.se  och kolla in nicos blogg me på
www.nicoticko.blogg.se
jaha idag har jag varit i skolan som alla andra friska och krya barn har menmen idag hade jag matte-prov sugit som fan..
elr ni kanke gillar matte vad vet jag :P

hah, jaha idag i skolan var det väl kul men på gympan hade vi cirkel övning det var jobbigt menmen det är väl alla gympalektioner elr inte alla i onstags var det bara soft :D menemn jaha sen så har jag haft engelska och alla andra tråkiga ämnen men nu ska ni få veta en rolig sak jag har flyttat in i mitt nya rum och
det är jätte fint :) men jag kommer inte att lägga in bilder på länge för vårt internet funkar inte det är därför jag lippa och nico sitter här nere i biblan och skriver :)
dom sitter och rättar alla fel jag gör så om ni ty
cker att det är väldigt lite fel i det här inlägget så vet nu varf menmen nu sitter lippa och suckar som om hon var född till att bara sucka och nico vill bara kramas hela tiden och lippa tycker att jag är dum :)
men jag tycker varken lippa elr nico är dumma för dom är mina sä sötisar <3
puss på er tjejer ♥
men nu ska nico få skriva lite så..


Pusshej

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0