Sov gott!!

Hejsan alla trötisar!!

nu sitter jag här och kollar på beck hah, det är ett avsnitt som heter skarpt läge den är faktiskt bra menmen..
idag har jag varit med Matilda det var jätte kul!! som vanigt asso ;D
menmen, jag har köpt en ny mobil!! jippi, men den är likadan som den jag har nu :P
menmen nu ska jag kolla lite på beck.. oj nu blev det paus så då kan jag skriva lite till..
jag och matilda tog massa kort idag igen.. som avnligt det me :) menmen sen såkom jag ner och då spelade jag lite little big planet och sen så hoppade jag i duschen ;) det var skönt att bli lite ren ;P
menmen, hah, jag gissar att dom som läser min blogg börjar tröttna på mitt menmen men om ni ska läsa så får ni allt vänja er med det...oj nu börjar beck ingen så
och hä kommer lite natti natti bilder..

dom tyckte jag var lite söta =)
PussPuss
och sussa söt..

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Ja katten var skitsöt men den andra är ju typ på danska! XD

vi ses på söndag vännen.

pusspuss

2009-02-02 @ 06:40:29
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0