1an!

Hejsan alla sötisar!

nu är jag klar med lådan men jag tog en paus med jejje och mirri ( jejjes kompis ) vi gick till 1an det var väl kul men vi viste inte vad vi skulle göra men sen frågade vi om vi fick spela gutar hero men dom hade inte alla saker till det,
så vi fick sjunga sing star istället det var kul tills fabian och han kompis kom, då höll dom bara på att fjanta sej och bara spela puckade  : / varför vill man spela puckad igentligen?? menmen det var jätte fint där !! ååh, menmen jag kanske ska dit imorrn igen :P om jag får men först jag måste ficksa mitt skrivbord då :) menmen , ne men nu ska jag försöka få lite somn så att jag årkar at gå upp imorrn

Stor
Puss

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0