Blogg.se

Hejsan!!
hah.. ja jag har inte något  specielt att skriva om så det är därför det blev det en konstig replik :P menmen, jo nu sitter jag i köket och syrran sitter bredvid och målarnaglarna på lille syrran :D han gör massa mönster : / japp  och jag chattar med min kussin :P jag har också ny ficksade naglar hah.. dom är långa :P menmen idag har jag varit med becca hela dagen det var trevligt :) vi harkollat på narnia och så har vi ritat och jag satt vid datan medans hon ritade :)
sen gick vi upp till en kompis och spelade in på hans komera :S aja, men nu ska jag gå för jejje är så j*vla elak sån jag pallar inte vara kvar  här längre menjag kommer sitta vid min lilla data :P

Stora
Pussar&Kramar

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0