Dagens autfit kommer att komma =D

Hejsan alla sötisar!

jag har bästämt mej nu när jag  får mitt nya rum ska jag börja med etthelt nytt bloggande jag kommer att lägga upp fler bilder och  jag kommer att börja med dagens sen kommer haf att bärja ställa klockan och gå upp  till den :P menmen nu sitter jag i soffan och kollar på när jejje spelar litele big planet hon dör snart för det är en jätte stoir dinosarie som sprutar gröna klar han möter :P menmen idag ska i få veta vem som vann örhängerna på nicoticko.blogg.se så ni som är nyfikna kolla in den idag det ska jag göra iallafall men nu ska jag splea, juste jag år flingor och mjölk till frulla :P

PUSS&KRAM
MICHILELA

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0