Dagens frågor!!

Hej igen!!
här kommer dagens frågor....
Dagens humör:  T
rött men Glad
Dagens måste: göra läxorna
Dagens vill hända: att det ska bli sommar(lov)
Dagens frisyr: flätor med uppsatt lugg
Dagens outfit: jeans från kaphal och hood tröja från JC.
Dagens personer: Familjen och klass kompisarna
Dagens beroende: sova!!
Dagens dryck: mjölk
Dagens dåliga: skolan
Dagens bra: datan
Dagens planer: läxor
Dagens längtan:  efter läxorna
Dagens låt: dance gavin dance - downtown battle M Lemin Meringue Ti ( tror jag att den heter det står så på monilen ;P)
Dagens vill ha: nya kläder och ledigt
Dagens saknad: MATILDA!! <3

pusspuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0