Dagens frågor!!

Hejsan alla söta läsare!!

här kommer dagens frågor...

Dagens humör: 
Trött som f*n
Dagens måste: CHOKLAD
Dagens vill hända: MATILDA
Dagens frisyr: uttsläppt med uppsatt lugg
Dagens outfit: Tröja öppnat ur julklappen, nit skärp och jeans fårn vet ej?? :P
Dagens personer: Klasskopisarna och familjen
Dagens beroende: GODIS
Dagens dryck: Mjölk/vatten
Dagens dåliga: Skolan
Dagens bra:
Fredag imorgon
Dagens planer: Plugga till NO provet
Dagens längtan:  GODIS OCH MATILDA
Dagens låt: bullet for my valentine - tears dont fall
Dagens vill ha:  CHOKLAD
Dagens saknad:  MATILDA <3<3

Här kommer några av mina klasskompisars bloggar:
www.pojson.blogg.se
www.jagalskarhastar.blogg.se
www.nicoticko.blogg.se
sen kommer en från familjen:
www.honney.blogg.se

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Sv: Okej, ja det kan vi, är ju hos pappa:) Tackar:)



hehe, är det mig du saknar? så gulligt:)

pusshej

2009-01-29 @ 20:54:53
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0