Egelsak läxa sen är jag fri!

hejsan alla trötta läsare!

idag var det en hård dag i skolan det var inte god lunch och många lektioner men om jag tänker på det så är alla dagar i skolan hårda för alla är lika dana men,men dom har värsta rean på kickks så jag ksa shoppa lite har precent kort ni vet :)
jaha, idag har jag varit i skolan som alla andra friska barn har, menmen aja hoppas att ni har varit in och kollat in nicos blogg nu annars så kan ni få en ny chans ni kan vinna tre par örhängen gå in på : nicoticko.blogg.se
såså, nu ska ni få höra jag har bdb som jag har haft ett tag jag heter michilela menmen jag har laddat upp mina första bilder igår men nu ska jag börga med engelska läxan så att jag blir klar nån gång :)

puss

Michilela

GLÖM INTE ATT KOLLA IN NICOS BLOGG!!

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0