En vattning lekplats!!

Hejsan alla sötisar!
Nu sitter jag här med Matilda och vi har precis ätit mango. Fast egentligen gillar jag inte mango men Matilda lärde mig att äta det :D.
Vi skulle egentligen spelat pingis men dörren var låst och det fanns ingen nyckel till den. Så vi åt mangon i en översvämmad lekplats istället. Och så lekte vi lite:).

Klicka på bilderna på Matilda för att komma in på hennes blogg, eller klicka HÄR.

Kom igen Matilda, du vågar hoppa!
Du gjorde det! 
 Mango, mums!
 Det här lilla huset väcker gamla "kock"-minnen;)

A, nu får ni ha det så bra för det ska jag ha.
pusspuss.


Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Älskar bilderna:)

puss

2009-01-25 @ 15:54:58
URL: http://llindblads.blogg.se/
Postat av: Sara

Matilda <3

- Hoppas att ni hade kul! (: Mm, älskar mango!

2009-01-25 @ 19:53:18
URL: http://ssweetchil.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0