Fredag jag älskar FREDAGAR!!

Hejsan alla glada blogg läsande människor!!

jag är säkertinte den ända som tycker att det är skönt med lite ledighet :) aja, men idag har jag varit i skolan jag slapp vara med på idrotten för att deet var så klat och jag hade inte på mej bra kläder , vi hade skridskor menmen, sen har vi haft allt som vanligt men jag ska skriva en bok med min kompis jag tror den kommer att bli jätte bra ni kankse får ett liten kortfattnig om den nån annan gång menmen, hoppas niinte har glömt att kolla nicos blogg, då blir jag arg på er =) menmen det var kul på ettan i
går ska kankse dit idag men vet ej man nu ska jag få i mej lite käk.

Pussilussi

Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0