Gäster!!

Hejsan alla glada men trötta mäniskor!!

hah, nu ligger jag i mammas och pappas säng och skriver :P
jaha, nu har vi gäster dom åt här också, det var trevligt men varmt!! håller på att dö :D man svettas igäl.
menmen,  nu ska jag kanske öppna dörren en dtund så att jag inte tappar all kropsvätska haha, men då kommer hamstern att dö av köld skador, jejje ligger och håller på  med henne nu och det är irriterade !! men vet ni vad hon sa nu han ska lägga henne iburen :)
vi har nåt spel spm om man ska trycka på´en knapp når det lyser grönt och om man förlorar får man en stöt och jag körde jätte många gåger för det känns knappt när man får stöten men nu har jag ont i min arm man jag sa spela lite till sen :)  menmen nu ska jag nog vara lite social med alla andra :)

PUSS&KRAM
MICHILELA

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0