Godermorgon i detta inlägg goder... ja ni fattar vitsen elr??

Hejsan och God Morgon alla söta rara och gulliga läsare!!

idag har jag inte hunnit gjort nåt mer  en att jag gick upp till men klocka imorse jag brukar aldrig årka det men det gjorde jag idag (stolt)...
menmen ja jag ville bara säja godmorgon och berätta om en jätte hemsk dröm jag hade..
jag var i cenrum med någrasycken sen så började jag och min kompis att bråka.. då gick jag därifrån och då gick jag mot bussen och då såg jag en annan kompis som stod där när jag komnärmnre för att säja hej hörde jag att dom snackade skit om mej och det var nästan alla mina kompisar där som stod i en liten grupp och snackade skit om mej....
så då vart jag jätte ledsen och då kom min buss så jag sprang  på bussen och mina kompisar hann inte med den...
sen så dagen där efter ville jag inte prata med nån av dom som hade varit taskiga mot mej...
men när jga gick fram till en av min klasskompsar för att säja Hej! så backade hon och frågade  varför jag hade lämnat  den andra kompisen (som jag bråkade med) i centrum själv? och då vart jag ledsen för att det gjorde jag inte han hade alla hennes andra komisar där....
sen frågade alla mina klasskompisar mej varför jag hade lämnat min kompis i centrum..
jag vart jätter arg, ledsen och besviken på den kompisen som hade lykats vända alla mot mej..
jag sprang och låste in mej på en toalett och kom inte ut på hela skoldagen inte ens om rektorn stod utanför och bad mej öppna..
jag satt där tills vaktmästaren kom och låste upp, då fick jag gå till kyratorn men jag pratade inte jag bara grinade.
sen så ringde dom hem till min mamma och jag fick vara hemma från skolan ett par dagar,
men det hjälpte inte...  jag höll på att bli ett psykfall jag gick bara runt och stirrade på filk och om nån sa nåt till mej så kolade jag bara snett på den personen som om den var dum i huvet.
jag gick så ett helt år tills jag fick riktig hjälp men det hjälpte inte heller så jag blev det ett psykfall asso..
sen en dag så fick jag ett brev från den kompisen som jag hade bråkat med den dagen i centrum och som var orsaken till att jag blev ett psykfall det stod not móm det här
någonting med att  han var ledsen och ville bli kompis med mej igen och så indrade han om det var hennes fel att jhag blev det och jag svarade och skrev med slarvig stil vad tror du?
sen så vaknade jag!!
hah, det där var nog sen värsta av dom värsta mardrömarna jag någonsin har haft..
men nu ska jag kila så ..


PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0