Guud jag trode inte att man kunde ha så kul! =D

Hejsan alla söta läsare! :)

Idag har jag varit hos Matilda hela dagen men på morgonen så städade vi ut julen :P
och krossade pepparkaks huset =D
sen så gick jag till Matilda vi hade kul vi satt och skrev lite påen rap vi har gjort, sen så tog vi lite vanliga bilder sen skulle hon äta så då gick jag hem så länge,sen så var jag tvungen att städa mitt rum sen så gick jag tillbaka till henne du så tog vi lite knäppa bilder :P hah, sen så sen så bloggade vi lite sen så skulle jag äta och sen kom det gäster så då stannade jag kvar lite och var lite social mad dom innan jag gick till Matilda så vi gjorde lite saker vi satt vid datan sen blev vi trötta såvi lla oss i Matildas säng och pratade om vad vi ska göra i sommar och vad vi ska ha på oss och så snackade vi om killar som tjejer brukar göra hah, menmen sen så sattavi oss vid datan och så ficksade hon bdb till mej jag heter michilela ja sen vid cirka 11 så sigde mamma och sa att jag skulle komma hem men jag hade det jätte trevligt faktiskt :)om ni vill se lite bilder kan ni gå in på :
llindblads.blogg.se
hah, ja men nu ska jag gå och lägga mej ska årka gå upp imorgon me =)menmen..
Matilda <3 det är en trevlig prik det :)


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0