Hah, gammal färg!!

Hejsan!!

hah, vi kunde inte måla för det var gammal färg så dom ska kllpa ny menmen vad gör man :)
hah, så nu tror jag att ni är nyfikna om vad spm hände igår..
jag var i skolan som vanligt var det tråktigt men det  avr dubbelt tråkigt då för vi hade NO prov..
menmen jag tror att dey gick bra man får hoppas i alla fall , menmen sen när jag satt på bussen på väg hem ringade jag till Mtilda ich frågade om vi skulle göra nåt och det vilkle han men han var inte hemma hon heller men den så flöt dagen på och halv nio kom jag på att jag skulle gå upp och kolla om Matilda hade kommit och det hade hon så det var då allt det roliga startade :)
vi tog massa roliga bilder och då menera jag massa fast inte med min kamera men jag har nog några bilder på min men dom kommer sen.. men vi tog massa bilder men Matildas pappas systemkamere så det kändes jätrte värkligt!!
menmen senså skulle jag hem vid 11 så när det var en halvtimme kvar så började vi att sträss ta massa bilder och dom vart  lite roliga..
menmen sen så åt vi godis och drack läsk från en soda streamer..
menmen nu ska jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag gjorde när jag sov..
och det ör nog inte så intressant heller så..
här kommer någrea bilder..

Hah, det är jag..tyckte att den bilden var lite cool..
Hah, det fick bli en liten bild för jag ser jätte konstig ut men jag tyckte Matilda var så fin på den så jag var bara tvungen att ta den...

ne, nu ska jag gå och måla mamma och pappa har kommit till baka
PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0