Forum Nacka! =D

Hejsan alla sötnosar!!

Idag har jag varit med Matilda i forum nacka det var jätte kul!
så nu är jag skit trött så jag årkar inte ladda upp massabiler dag men det kan jag göra imorrn jag och jejje köpte massa presenter till vår familj menmen det var saker som vi hittade som vi trodde att dom skulle gilla hah, menmen kolla det kostade 10kr att gå på toa så jag gick in efter en annan tejej men du slocknade lampan så jag var tvungen att sitt på toa med min mobil lampa :S aja, jag slapp peja 10 kr iallafall :P menmen, sen innan det så åt vi på burgerking :P det var gott och kolla detvar en tjej i kassan som sa tillMatilda att hon kunde ta en dipp och då gjorde hon det innan hon gick och då sa ett par killar : - han bara tog den och gick! och lät typ jatte skockade menmen =D det var lite kul men jag och jejje köpte en tröja till pappa och ett öngott till mamma och massa förgade papper sen köpte jag en maskara från isadora för 15kr det var så jvla biligt så det kan man inte motstå :P sen köpte jag en rosa smink väska i siden för 25kr sen såg jag en ass snygg tröja på HM men jag köpte inte den :P menmen sen så köpte matilda ett vitt linne från gina trikot ochett rosa linne från bik bok sen så köpte hon en likadan smink väska som jag och lika maskara sen köpte hon kajal penna och puder sen så köpte hon inget mer hah, nu väntar jag på jejje sen ska vi ge alla deras saker en ska vi äta sen vet inte jag vad jag ska göra jag ska kanske ringa becca elr om jag årkar

Puss
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0