Hej på alla trötta!!

Hejsan alla trötrisar!!

hah, nu ska jag faktiskt gå och lägga mej, menmen jag har klippt min lugg idag!!
det blev jätte bra men jag har pluggat NO hela j*vla dagen så..
men jag kom på en sakl jag har inte skrivit om min dag så jag skriver lite nu då..
jaha, det började med italienska men vår lärere var inte där så vi fick plugga hela lektionen till läxor men jag och mina kompisar snackade hela lektionen menmen sen så hade vi.. jag tror att det var engelska men jag är inte säker menmen hela resten av dagen var normalmen ... förutom att vi kankse ska ha en liten klassfest men då måste musik delen halva alltså av klassen käna in lite pengar till det me annars  så räcker det inta menemen, sen så kom jag hem och satte mej vid datan och började att plugga.. det är det tråkigaste som finns men nu är det jätte spännade i min bok så jag ska läsa lite men nu får ni sova så gött och här kommer mina natti natti bilder till er...

den är sååååå sööööt!! <3
hittade bilderna på www.google.se

ne, nu ska jag gå och läsa sen ska jag sussa..

PussPuss


Lämna ett spår
Postat av: Matilda

sv: nej men jag tror inte det går hos mig för hela familjen är hemma.

söta:)

2009-01-30 @ 06:27:19
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0