Hemma äntilgen hemma!!

Hejsan alla söta läsare!!

idag har jag varit i solan som alla andra friska och krya barn har varit. =D
menmen
nu när jag kom hem så tog jag lite mellanmål GRÖT!  "mums"
Jaha, idag var väl allt normalt i skolan förutom att vår musiklärare var sjukvi fick leka hela musik lektionen :P
menmen,
becca fick stå på ett ben  hela tiden ;) han hade lite ont efter det kan ni tro :)
men nu sitter jag här hemma framför datorn och ska börja att plugga lite snart men först ska ni få lite bilder.
juste min kompis ritade av mej idag han är skit duktig :) 

här är en bild på den där teckningen av mej =P
visst är den skit snygg =)
här är mina nya skor :) och mitt ben haha...
här kommer lite andra roliga bilder :)
här kommer en söööt boll :P
sådär då det var väll allt jag hade och bjuda på idag då hoppas att ni njuter av att läsa mitt inlägg :)

pusspuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0