Idag!!

Hejsan!
idag har jag varit med Matildavi har haft jätte kul som ni har sett på bilderna och inläggen,
menmen vi har planerat en sak också men vi måste prata mer om det först menmen .
nu sitter jag här Matilda har gått hem men kankse kommer tillbaka efter maten men han ska till sin mamma också så men vet juh inte : )
men snart
kommer jejje hem och då kommer det att bli semlor! 
Hon har bakat så det ska bli gott sen ska jag kanske vara med matilda igen sen blir det väl sängen elr nåt inte vet jag :D
men klockan 7 ska jag kolla på en filmTV och det kommer att bli lite mysigt tror jag i alla fall.
men nu ska jag kila och kolla lite på TV och skriva lite bok tror jag menemen.

pusspuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0