Klättra!!

Hejsan alla sötisar!!

ledsen att jag inte har skriviy på länge menmen, idag har jag varit i skolan som vanligt =D
ja imorgon börjar jag 10:50 så jag kommer nog skriva lite på morgonen, gissa farför jag börgar tidigt :)
vi har friluftsdag det sak bli kul jag har valt klättrin så iomgon så blir det klättra av, jag hgar bästämt mej för att ta kort på alla väggar så ska ni få se vilka jag klarade men jag ska försköka klara alla elr försöka jag ska klara alla =P  menemn, jag vet att vissa irriterar sej på att jag skriver menmen, hela tiden men det är min grej så sorry det kommer att vara kvar =)
jaha, idag så var vi på teater med skolan vi kollade på
Henrik är en jävla tönt
hah, den var rolig ni vet han  stål henrik och super snälla silver sara på bolibompa han var det som spelade :) haha.
menmen, minj favorit del var i början när han snakcade då sa han så här:
- den här pjäsen kommer att hålla på 1 timme och 15 minuter jag kan redan läsa era tankar..... OH MY FUCKING GOD!(stavning??) haha, det var jätte kul men nu ska jag läsa i nicos blogg vem vinnaren är i hennes tävling

PUSS&KRAM

MICHILELA

Lämna ett spår
Postat av: lippa

Hej älskling!!!

du menar väl senare istället för tidingare???

hihihih inget enat menat hoppas att du förstår det??

2009-01-21 @ 21:21:14
URL: http://jagälskarhastar.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0