Matilda!! <33

Hejsan alla sötisar!!

jaha idag har jag inte gjort så mykt mer en att ag har vait med Matilda, och fu fåglarna asso!! ni fattar inte hur jag hade det! det var bara så asso det går inte att förklara för er men jag kan säja vad vi gjorde !! för det är svårt att förklara hur roligt vi hade det!!
mnmen jaha , vi spelade mario race wii sen så tog vi massa kort sen filmade vi jätte mykt sen så har vi, ja jag årkar inte förklara allt men vi hade jätte kul n iallafall,!! asso jag vill bara säja en sak till nico: komigen nu måste vi 3 vara !!
men iallafall , Matilda och jag är oslagbara i att flumma vi kommer på allt det finns saker ni inte ens skulle kunna drömma om! menmen, vi flummar jätte mykt så om vi skuklle prata om det om ni stod brdve så skule nu
då inte fatta vad vi fick allt ifrån ni skulle kunna stå bedvid och ändå inta fatta hur kul vi kan ha men men
Matilda Lindblad är en kompis som alla skulle vilja ha!!
det är nått fel så jag kan inte lägga upp några bilder men ni kan kolla in www.llindblads.blogg.se
så kan ni kola in lite bilder men inte så ånga men iallafall :P
här kommer lite andra bilder:
kolla in min min jag ser ut som jag vet inte vad men Matilda är söt <3

Här fkummade vi likte elr vad tycker ni??

mer flumm elr??

PUSS&KRAM
MICHILELA

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHA!!! Mycket fina bilder tycker jagXD.

Men kul, ja det hade vi:)

pusspuss<3

2009-01-18 @ 19:57:56
URL: http://llindblads.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha ni är bara för gulliga!:D<3

2009-01-22 @ 18:22:44
URL: http://pojsoon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha ni är bara för gulliga!:D<3

2009-01-22 @ 18:23:27
URL: http://pojson.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0