Matilda <33 !!

Hejsan alla sötisar!!

idag har jag jobbat matte och så har jag hjälp ntill att slipa :) sen så har jag suttit vid datan medans jag har väntat på matilda =P menmen när hon kom så gick vi upp  till henne och så kollade vi på pimp my ride det är jätte bra, men en sak undrar jag varf sla man ha snurrande högtalare?? menmen idag har jag och matilda tagit kort, vi har skrivit till varandra,  vi har förbättratt varnadrs kläder, fast jag förbättrde ingte menmen iallafall, jag har iallafall varit m,ed henne och vi har haft kul jag fick värsta skratt atacken när hon sa nåt så hela huset vaknade typ. men nu ska jag äta lite lördags godis :)

PUSS&KRAM

MICHILELA

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0