Matilda!! <33

Hej alla sötnosar!!

hah, ledsen för dålig updatering idag men man har inte kunnat logga in, menmen sen  har jag avrit med matilda!! 
vi hade jättte kul vi har tagit kort och vi har filmat och vi har gått ner till centum han skulle handla till hemmet och det skulle jag me sen skulle vi juh köpa godis så klart också. jag köpte en marlabo choklad kaka och matilda köpte lösvikts godis menmen sen på vägen hem hade hon en jätte stor kasse med massa saker i och jag hade bara en 2L jucie som vägde mykt så när hon ställde ner den så tog jag den och gick men nu ska jag käka

PUSS&KRAM
MICHILEA

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0