Morgonen (bläää)!

Hejsan alla söta läsare!

idag har jag inte gjort så mykt men jag ska skriva lite i alla fall, idag ska jag nog vara med Matilda ,igen. menmen iallafall så sitter min lille syrra hennes kompis och jejje och hackar på mej så det är inte kul, menmen jag sitter  vid den datan dom vill spela på det är därför dom hackar på mej, och jejje tror att hon bästämmer över mej men det gör hon inte. och lille syrran läsar upp det jag det jag skriver och så så jag ska nog snrat gå och jobba matte  sen ska jag gå upp  till matilda men jag ska sitta här ett tag till :P menmen igår var jag med matilda som ni vet. och vi tog massa kort vi pratade och vi skrev en shopping lista som vi ska ha i sommar! HAHA, nu splear jejje little big planet hah, det spelet är kul. menmen sen så ska jag snacka med nico om en sak på måndag  hah, idag ska matilda och jag snacka lite mer men nu ska jag gå och jobba lite matte elr föresten det ska jag inte jag ska skriva mer :P undra ved jag och matilda ska göra det blir nog lite kort sen blir det lite mer shopping lista men jag ska skriva mer sen :) men nu sak jag låta dom sitta lite

PUSS&KRAM

MICHILELA

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Sv: jupp:)



Ja, det blir lite mango också;D

pusshej

2009-01-25 @ 14:32:03
URL: http://llindblads.blogg.se/
Postat av: Anonym

menmen på dej själv du ;D

2009-03-21 @ 14:39:30

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0