Nicoticko.blogg.se

Hejsan igen!

jaha, nu ska jag skriva om en jätte bra blogg och en jätte snäll tjej som heter nico och hon har en blogg som heter nicoticko.blogg.se
hon är en jätte bra skrivare bättre en mej :P menmen hon förtjänar att ni läser hennes blogg så jag tycker att ni ska trycka på länken och kolla in hennes blogg, juste nu håller hon med en TÄVLING om tre par örhängen och det är rätt änkelt ni ska bara skriva varför ni vill ha dom örhängerna så har ni en chans att vinna ÖRHÄNGERNA!! jippi men hon är inte bara en bra skrivare hon är även en jätte bra kompis så hon förtjänar fler läsare punkt slut, menmen jag tycker att ni ska läsa hennes blogg iallafall för den är fin också jag skulle kunna skriva allt som var fint om den men det skulle ta hela natten men jag kan skriva vad som inte är bra med den det kommer att gå fort :
Inget XD


Puss
Michilela

OBS!
glöm inte att läsa nicos blogg!

Lämna ett spår
Postat av: Nicolina

oj.. du skrev HAN är en bra skrivare bättre än mig:P puss på dei! <33333333

2009-01-15 @ 15:30:27
URL: http://nicoticko.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0