Nu kommer det två utropstecken!!

Hejsan alla läsande människor!!

Idag har jag haft fridluftdag det var jätte kul, jag hade valt klättring det var jätte kul :)
jga klättrade på tre väggar men jag klättrde flera gånger på vissa väggar, jag klarade en av dom högsta väggarna =) (stålt)
men jag höll på att göra mej ialla för han som höl i repet släppte för mycket så jag höll på att flyga in i väggen menmen sen utanför så var det en jätte stor lampa som lysta ibland. den var skit stor. menmen sen så hade vi matsäck och jag hade med mej pankako muns menmen nu ska jag gå puss puss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0