Paus! :P

Hej igen!

nu ska jag skriva om vad som har hänt idag :P
idag har jag varit i skolan som vanligt asso , men idag så slapp vi ha NO som vi hade föra terminen men vi får inte ha hemkunskap, det är tråkigt :) menmen, jag har kopplat in ett nytt tangentbord till datan för det som är till min är så litet så jag har det här ibland , så det tar lite längre tid med det lilla så nu går det lite snabbare menmen i skolan idag så hade vi idrott,
och vi körde fotboll och hoppa plint elr vad det nu hätte men iallafall så hade vi teminens första bild lektion det var kul, vi gjorde en lek men skulle göra en sak ev en lerklump och sen när läraren sa stopp så skulle man skicka ded vidare och så skule den andra forma den till nåt annat, jag gjorde en raket en mus och sen han jag inte göra mera för sen skulle jag gå ut och prata med min lärare om vilket betyg ga hade fått i bild jag hade fått det högsta betyget  jippi menmen det var typ det iallafall,  sen så skullle vi ha SO men jag becca och filippa satt mest och flummade lite haha, vi läser om jesus och det var inte så kul menmen nu ska jag nog fortsätta att plugga innan mamma och pappa kommer hem :P

Puss
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0