Skoan!!

Hejsan alla söta läsare!!

idag har jag varit i skolan och vi hade bild idag det var kul vi fick göra ett huvud av leta som vi sen ska bränna :)
menmen anars har det inte hänt nåt särskilt,
sen så hade vi SO och jag tove och lippa satt i ett annat rum och vi slummade lite på lektionen :)
menmen här kommer det lite bilder...

här är min lunch visst ser den mumsig ut...(noooot) jag åt inget utan jag åt 2 knäcke makor.....

här är en dålig bild på mitt huvud jag gjorde i skolan XD

en suddig bild på mej.. på svenska lektionen.. (där ser ni min bok )  XD

Men min kamera tog slut på baterier  under dagen och därför är det inte så måndga bilder idag :)

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0