Skola JIPPI elr jag menar NEEEJ!

Hejsan alla glade människor!

idag har ag varit i skolan och det var juh som vanligt fast vi böt skop så jag fick ett under skåp igen :( det sugger men en sak var kul han som jag böt med sa så här till mej: - hah, är det kul att ha under skåp??
då smälde jag upp min skåp dörr å att mitt lås smälde till honnom på knäet HAHA det var kul :P
jag vill bara säja en sak, till Matilda. förlåt för du vet vad :(
menmen sen när jag kom hem så spelade jag lite ps3 sen så följde jag med becca till frissan han vart jätte snygg.
senmedans jag väntade på att hon sulle bli klar så gjorde jag SO läxan som var det tråkigaste jag har gjort jag hatar SO :P
sen när jag kom hem så spelade jag lite till sen så åt vi mat vi åt svensk moska det är jätte gott, sen åkte vi till ett par kompisar, sen så när jag kom hem ville jag vara med becca men klockan var för mykt då spelade jag lite till sen så gick jag och satte mej vid dattan och chattar lite och bloggar hah, men nu ska jag sova måste årka med skolan imorrn

puss
michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0