Skoldagen!!

Hejsan alla glada sötisar!!

Idag har jag varit i skolan som vanligt :)
Menmen, idag hade jag med mej kameran så det kommer lite bilder i slutet av inlägget.
Menmen, jag slutade kl 4 och min dans började kl 5 och slutade 6 så jag hann bara hem, jag hann inte äta så jag tog två Mackor på vägen ner för pappa hämtade och lämnade mej :)
Jag går i samma grupp som Filippa så hon och jag flummade lite på dans lektionen  :)
Hah, det var kul, men sen så kom jag hem, och då så åt vi mat vi åt falukorv och spagetti sen så kollade jag lite på datorer, sen så skrev jag lite i bloggen som ni kanske ser...
menmen, i skolan idag så hände det inte så mykt men min italienska  lärare var hos tandläkaren, så vi fick börja 10minuter senare än vad vi skulle ha gjot så det var juh bra..
menmen här kommer några bilder...

Emma sitter och pluggar..
So boken...  (man kunde lika gärna använda den som natti natti saga för små barn)
Lippas snygga tröja =D
jag och Acke spelade schack...
hah, jag tänker....
 jag drar ett dumt drag... som gör satt jag förlorar :)
en bättre bild på teckningen... Tove ritade av mej... den är skit snygg  =D
den boken som jag läser :)
 Min lilla  älskling!! <33 ( tryck på bilden om ni vill kolla in hennes blogg)

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

Hejs sötnöt.



Tack för att du tog me de bilderna... Flåt för att jag flumma sönder din kamera

2009-01-27 @ 20:11:08
Postat av: lippa

hihihi tack älskling vad du är gullig <3<3<3<3<3<3<3

2009-01-30 @ 20:53:06
URL: http://jagälskarhastar.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0