Snart kommer jag att få ett eget rum!!

Hejsan alla sötisar!!

jaha nu sittar jag vid pappas dator som är väldigt stor jämfört med min :P menmen det är bara datorn och garderobena kvar här i mammas och pappas rum för dom ska dela upp det så jag och jejje får egna rum jippi jag kommer att slipa se jejje varje gång jag vill gå in i mitt rum !! menmen inorrn kommer han som ska bygga väggen sen ksa vi bara få in sängarna och då har jag mitt egna rum!! imorgon vill jag till mölnvik och köpa en vecarklocka jag har  ingen nu men imorgon kanske jag har en menmen, vi har bara garderobena kvar i det här rummet så det ekar lite när jag skriver men,men nu kom min lille syrra in med en tekning till mej som var jätte fin och den ska ni få se en bild på senare kankse om jag orkar hehe :P men nu ska jag gå och rita med henne och nu lånad4e mamam min stol så ajg står på knäå men nu kom den till baka men iallafall

PUSS&KRAM
MICHILELA

Lämna ett spår
Postat av: toris

hi hi, lycka till med att hitta en fin veckarklocka. krem

2009-01-16 @ 21:02:31
URL: http://www.toris.bloggagratis.se

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0