Sova =D

Hejsan alla trötta läsare!!

hah, ni kankse inte är det när ni läser detta men jag vet det när jag skrev detta haha menmen nu har jag kollat lite på en jätta konstig film med pappa men jag kolade inte klart jejje ligger typ ich sover och pappa ska också det nu så jag ska också det men jag ska skriva mer imrgon kommer han som ska bygga en vägg i mammas och pappas rum så att vi får egna rum jag ska ta kort på det sen när det är klart om jag årkar men jag ska kanske dra till mölnvik imrgon min kusse kanske villl möta mej där men jag vet inte men nu ska jag iallafall sova så

PUSS&KRAM OCH GOD NATT NU ALLA BARN!!

MICHILELA

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0