Sova hos Matilda:D

Hejsan:)
nu sitter jag hos Matilda :)
hon bossar lite över hur jag ska skriva ;) och jag får inte ha 2 utropstecken i min rubrik så dom kommer här!!
Matilda: Whatever, jag tar ej ansvar för dina handlingar. hehehe...
hah,  där har ni henne livs levande ;P

Men iallafall...
Det beslutades precis att jag ska sova här hos Matilda! :D Kommer att bli supermysigt, vi kommer nog att prata hela natten och äta massor av choklad. XP

 det där var matildas variant av min "text-stil" (det där var också matilda) här kommer min....

Hejsan alla sötisar!! 
nu sitter jag här med Matilda och snaskar på choklad :)
menmen nu ska ni få veta en sak.. jag ska sova över här kankse om Matilda inte blir för stressad :P
ne det kommer hon inte att bli om hon inte äter för mykt choklad :)
menmen nu ska jag vara lite social med henne men om jag får så kanske ni får ett natti natti inlägg men anars kommer det här
natti natti alla söta läsare

Lämna ett spår
Postat av: Matilda

Hehehehehehe....mysigt vi kommer ha:)

2009-01-31 @ 22:43:13
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0