Utmaningen!!

Hejsan alla sötisar!!

Jag har blivit utmanad av Jennifer

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. ·
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. ·
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

-  Jag är mörkrädd
-  Jag har fobi för spindlar
-  Jag röker inte
-  Jag tycker det är jätte gott att doppa gyllene måsens ( doncens) pompe i deras vanilg glass
-  Jag tycker det är super gott med socker och kanel på vanilg glass
-  Jag äter pankakor med sirap på
-  Jag gillar att baka
-  jag har inte fått åka alla karuseller på ngrönan förns förra  året

Jag utmanar: Nicolina, Rebecca, Matilda, Fillipa, Jossan, Jossan kussen, Tove, Elin

PussPuss


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0