VILKEN UPPLEVELSE!!

Hejsan alla sötisar!!
idag har jag inte gjort nåt  en, emn jag fundrerar på att ringa till Matilda menmen, nu ska jag  jobba lite ,matte men mormor :) menmen ni ska veta igår så var jag på high school musical musikalen på svenska det var lite konstigt att det inte var samma skådisar men det skulle det juh inta vara heööer men det känndes konstigt eftersom man har sätt filmen men iallafall så var den jätte bra den var riktigt bra menar jag! vi gick med 1:an det var bara för  tjejer menmen, Mia som gick med oss är jätte snäll och hon tyckte också att den vra bra men nu ska ni få höra hela historien från början.
jag var i skolan och när vi skulle in på en lektion så brukar jagf alltid slå till lampknappen när jag går ut och då släks det njag gör alltid det fråga inte varför menmen, sen när vi gick så var det 4 kvar där jag min kompis och två till, jag och min kompis gick ut men don andra två tjejerna var kvar och jag slog till lampknappen som jag alltid gör och när jag och min kompis går därifrån så ropar dom efter mej JÄVLA BITCH! men egntligen så är det som som är bichiga mot mej jag bråkar inte det är dom i måndags tror jag sa jag hej till en av dom tjejerna och hon bara dissade mej och gick, sen frågade jag varför dom var arga på mej och då sa dom nåt på ett annat språk och nu skiter jag i dom jag årkar inte med  dom längre, men jag ska snacka med min syrra om det. :) det är sååå skönt att ha en store syrra :D menmen, sen så tog skoldagen skut och jag och becca gick ner tilöl 1:an vi skulle samlas 4 och becca och jag slutade halv 4 på en fredag : /menmen sen kom mamma och tog beccas och mina skolväskor sen så åkte vi men jag hade på mej ett par jätte  hala skor så jag kunde knappt så ner för en backa jag höll på att kalka rakt in i mina men jag tog tag i henne så jag inte ramlade :) menmen sne tog vi 474 till slussen sen tog vi tunnelbannan, sen åt vi på pizza hut, och en vanlig singel pizza kostade 91kr och doim var pytte små, så jag och becca deklade på en duble för 142kr, och vi ville ha en vesuvio men det fanns inte men då frågtade vi om dom hade nåt liknadnde då sa hon att det var bara att ta den pizzan med extra skinka på ioch då sa vi att vi ville ha den saom en visuvio men hon sa inte att skinkan kostade exter men det gjorde den menmen sen så gick vi till göta lejon för det bver där den var menm  iallfall så den var jätte bra menmen , sen så på vägen hem när vi skulle åka tunnelbanna så stod jag i kö för att stämpa min bussremsa men när jag stod i kön satod jejjes och hennes kompisar bakom men och då kom en som jobbade fram til oss och frågade hur gammla är ni?14,14,14 och sen jag 13 då srågade han cem jag åkt med jag bara peckade på Mia och s henne då sa han att vi kunde gå. sen så åkte vi hem och mamma häntade oss i centum men nu ska jag inte skriva mera för då kommer ni sttsoman men nu skja jag jobba lite matte

PUSS&KRAM

MICHILELA

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0