Mulet tråååååk!!

Hejsan alla läsare!!
jaha, nu sitter jag här vid datan och kollar på Beck ! haha det e typ slut nu så.. aja, nu är det slut, men i alla fall, idag så har jag inte gjort så mycket jag gick upp sent åt  frulle sen åkte alla i familjen utan jag och handla för jag palla inte.. haha, men då kollade jag på tv, det fanns typ inget bra men ändå, sen när dom kom så kollade jag mer på tv sen gick jag in i våran lill stuga och kollade på film men vi har inga höjdar filmer här men jag kollade på Tzazki och Misa Mi dem är inte toppen bra men dom dög.. men sen så höll jag på med korsord samtidigt så aja.. sen så åt vi midda, det var burk skinka , potatis och senapssås haha det låter inte gott men det är suuuper göööööt !! haha , jaja, sen så spelade hela familjen Yatzy det var kul men jag kom näst sist.. hmm det var inte kul, men i alla fallsen gick jag ut i lill stugan och spelade Tecken 4 me lille systern min :)  det var kul tills vi börja bråka och hon gick , då sjöng jag sing star det var inte kul själv.. men sen så gick jag in och kolla lite på beck medans store systarn min satt här, ne nu är det något fel på antennen också så inge bra tv , great .. vänta nu funkara det !! JA !! det var bra :) ne nu ska jag borsta mina tänder så ha det gött.. nej juste våran sköld padda försvann i fredags , så vi letade hela dagen nästan sen på kvällen vart det värsta ovädret, sen så letade vi nästan hela lördagen och på fredagen så hämtade vi grannarnas hundar me så dom fick spåra honnokm men ci hittade honnom inte och alla var jätte ledsna men sen på söndagen så vaknade jag och gick och la mej å kolla på tv.. men sen så står mamma på altanen och så har jag ett avgt rop men hör inte vad dom säger.. och sen skriker mamma:
-ÄR DET SANT!! och springer till dom som hade ropat och jag och jejje spreng efter då kom pappa bärandes på våran lilla turtle.. ååå v ad glad jag blev för jag har drömt mardrömmar om den söldisen det kan jag lova.. :)
ne nu ska jag sova men hare gött

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0